Практичний психолог, соціальний педагог

Лайко Ірина Павлівна

/Files/images/213954190_4279744955446315_5654556106850944265_n.jpg

Графік

роботи практичного психолога

Свеської спеціалізованої школи I – III ступенів №1

на 2023 -2024 навчальний рік

/Files/images/1_grudnya_2021/2023-10-28_20-32-43.png

Методична тема, над якою працює практичний психолог школи: «Психологічні основи формування когнітивних та комунікативних здібностей учнів, як засіб особистісного зростання та соціалізації».

Графік роботи

соціального педагога

Свеської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №1

на 2023 - 2024 навчальний рік

Лайко Ірини Павлівни

/Files/images/1_grudnya_2021/2023-10-28_20-41-24.png

Методична тема, над якою працює соціальний педагог школи: “Профілактика антисоціальних явищ у житті підростаючого покоління”.

Онлайн-консультування: тел. 0971378971 або у "Viber" - спільнотах.

Електронна адреса: camycya@ukr.net

YouTube Ірина Лайко

wym-1678924320229

Психологічна служба школи складається із практичного психолога, соціального педагога. Практичний психолог у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Про загальну середню освіту», «Про позашкільну освіту», «Про професійно-технічну освіту», «Про вищу освіту», «Про запобігання та протидію домашньому насильству», «Про забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків», «Про соціально-психологічну роботу з сім’ями, дітьми та молоддю», «Про охорону дитинства», іншими законами України, «Конвенцією ООН про права дитини», постановами Верховної Ради України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, Міністерства освіти і науки України, постановами Верховної Ради України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, Міністерства освіти і науки України, Конвенцією Ради Європи про попередження насильства щодо жінок та домашнього насильства та боротьбу з цим явищем, Резолюцією Ради Безпеки ООН 1325 «Жінки, мир, безпека», Положенням про психологічну службу у системі освіти України, Етичним кодексом психолога, концепцією «Нова Українська школа»: концептуальні засади реформування середньої освіти, а також:

- Лист Міністерства освіти і науки України від 02.08.2022 № 1/8794-22 «Щодо діяльності психологічної служби у системі освіти в 2022/2023 навчальному році»;

Укази Президента, законодавчі акти, Закони України

- Законом України від 18.12.2018 № 2657-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)»;

- Міністерстві юстиції України 03 лютого 2020 р. за № 111/34394, «Порядок реагування на випадки булінку (цькування) та Порядок застосування заходів виховного впливу»;

- Закон України від 18.12.2018 № 2657-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)»;

- Закон України «Про освіту», стаття 55. Права та обов’язки батьків здобувачів освіти;

- Закон України «Про охорону дитинства», стаття 12. Права, обов’язки та відповідальність батьків за виховання та розвиток дитини;

- Цивільний кодекс України, стаття 1179. Відшкодування шкоди, завданої неповнолітньою особою;

- Кодекс України про адміністративні правопорушення, стаття 184. Невиконання батьками або особами, що їх замінюють, обов’язків щодо виховання дітей;

- Кримінальний кодекс України, стаття 166. Злісне невиконання обов’язків по догляду за дитиною або за особою, щодо якої встановлена опіка чи піклування;

- Сімейний кодекс України, стаття 164. Підстави позбавлення батьківських прав, тощо;

- «Заходи Національної стратегії розбудови безпечного і здорового освітнього середовища в Новій українській школі», від 25.05. 2020 року № 195/2020;

Накази МОН

- Наказ МОН від 28.12.2019 № 1646 «Деякі питання реагування на випадки булінгу (цькування) та застосування заходів виховного впливу в закладах освіти»;

- Наказ МОН від 02.10.2018 № 1047 «Методичні рекомендації щодо виявлення, реагування на випадки домашнього насильства і взаємодії педагогічних працівників із іншими органами та службами»;

Листи МОН та ІМЗО

- лист МОН від 24.07.2019 № 1/9-477 «Про типову документацію працівників психологічної служби у системі освіти України»;

- лист МОН від 25.03.2022 № 1/3663-22 «Щодо запобігання торгівлі людьми в умовах воєнної агресії»;

- лист МОН від 30.05.2022 № 1/5735-22 «Про запобігання та протидію домашньому насильству в умовах воєнного стану в Україні»;

- лист МОН від 12.04.2022 № 1/4068-22 «Щодо недопущення участі неповнолітніх у наданні інформації ворогу про військові позицій Збройних сил України»;

- лист МОН від 10.06.2022 № 1/6267-22 «Про деякі питання національнопатріотичного виховання в закладах освіти України»;

- лист МОН від 22.06.22 № 1/6894-22 «Про методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу в закладах дошкільної освіти в літній період»;

- лист МОН від 27.06.2022 № 1/7035-22 «Про підготовку до початку та особливості організації освітнього процесу в 2022/23 навчальному році»;

- лист МОН України від 10.08.2022 №9105-22 «Щодо організації виховного процесу в закладах освіти у 2022/2023 н. р.»;

- лист МОН від 14.06.2022 р. № 1/6355-22 «Про Рекомендації щодо усунення ризиків торгівлі людьми у зв’язку з війною в Україні та гуманітарною кризою»;

- лист МОН від 13.05.2022 р. № 1/5119-22 «Про здійснення превентивних заходів серед дітей та молоді в умовах воєнного стану в Україні»;

- лист МОН від 29.03.2022 р. № 1/3737-22 «Про забезпечення психологічного супроводу учасників освітнього процесу в умовах воєнного стану в Україні»;

- Лист Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації від 14.06.2022 № 08-13/2485 «Про організацію та зміст психологічного супроводу впровадження Державного стандарту базової середньої освіти».

Кiлькiсть переглядiв: 114

Коментарi